Räätälöidyt ja hauskat liikunnalliset TYKY -ja muut päivät erilaisille ryhmille!
Ryhmäliikuntatunnit

FUNCTIONAL MOVE

 

Functional move on joogan, pilateksen, lihasvoiman ja tasapainon yhdistelmä, joka vahvistaa kehoa, lisää liikkuvuutta ja kesyttää kiireisen mielen. Lihasten, nivelten ja rangan liikkuvuus kehittyy ja samalla tasapaino ja ryhti paranevat. Tarvitset mukaan tunnille sisäliikuntavarusteet, juomapullon ja halutessasi pitkähihaisen paidan.

 

WORLD JUMPING TRAMPOLINE

 

Uusi trampoliinijumppa haastaa tasapainoa ja keskivartalon hallintaa. Tässä lajissa irtoaa paitsi hiki myös hymy!

World Jumping Trampoline tunnilla jumppaliikkeet tehdään pienten trampoliinien päällä. Tehokas sykettä kohottava tunti kiinteyttää tehokkaasti koko vartaloa, erityisesti tämä on todellinen pakaran kiinteytys tunti! Tunnilla on kaksi lihaskunto-osiota ja palauttava loppuvenyttely.Tunti soveltuu kaikille ja tehokkuutta jokainen ryhmäliikkuja pystyy säätelemään itse.

 

KAHVAKUULA

 

Tehokas koko vartaloa kuormittava lihaskuntoharjoitus Girya kahvakuulilla. Tunnilla käytetään välineenä 4-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii kaikille ja kaikenkuntoisille.

 

SENIOREIDEN KUNTOHARJOITTELU

 

Senioreiden kuntoharjoittelu sisältää monipuolista lajeja mm. keppijumppaa, kuntosaliharjoittelua, liikkuvuus- ja lihaskuntoharjoittelua eri välineillä sekä kehonhuoltoa. Kaikille soveltuva tunti tarjoaa loistavan yhteisöllinen harrastuksen liikunnasta kiinnostuneiden liikkujien kanssa. Tunnin jälkeen voit jäädä vielä radoille sauvakävelemään tai esim. rullaluistelemaan.

PUMP-LIHASKUNTOHARJOITTELU

 

 

Pump – tunti on tehokasta voimaharjoittelua jossa treenataan koko kehon päälihasryhmät läpi levytankoa, levypainoja ja step-lautaa käyttäen.  Tunnilla on helppoja perusliikkeitä, ei hyppyjä eikä vaikeita askelkuvioita. Painot valitaan oman kuntotason mukaan, kaikille taattu tehokas kokovartalotreeni tunnissa. Tunnin lopussa on palauttavat venytykset.

 

TRX-TREENI

 

TRX harjoittelussa liikeet tehdään omalla kehonpainolla hyödyntäen TRX-liinoja. Tunti sopii kaikille ja kuormitustasoa pystyy hyvin säätelemään oman kuntotason mukaiseksi.

– Kehittää voimaa
– Lisää ketteryyttä
– Kehittää tasapainoa
– Nostaa kuntoa

TRX antaa hyvän ja kovan treenin.

 

 

KUPLAPALLO

PUHALLUSPUTKET

CURLING

 

 

Tästä meillä puhutaan